visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online7
Aktīvie uzņēmumi98661
Nozares raksti322
Zeltābele, logopēdijas un attīstības centrs, Murjāņu 1A, Rīga, LV-1024
Zeltābele, logopēdijas un attīstības centrs

Zeltābele, logopēdijas un attīstības centrs

Foto 5

Zeltābele, logopēdijas un attīstības centrs
Zeltābele, logopēdijas centrs
Zeltābele, attīstības centrs
Zeltābele, logopēdijas centrs
Zeltābele, attīstības centrs

Kontakti

  1. +371 29349149
  2. https://www.zeltabele.lv/
  3. gundega.drava@zeltabele.lv
  4. +371 29349149

Atsauksmes

Pievieno savu atsauksmi

Juridiskie dati

  1. 40103660075
  2. 16.04.2013
  3. 16.04.2013
  4. Biķernieku iela 10 k-2 – 16, Rīga, LV-1039
  5. 2023

Apraksts

“Mācies spēlējoties!” - tas ir mūsu logopēdijas un attīstības centra darbības pamatprincips. Tādēļ esam izveidojuši ļoti bagātīgu metodisko materiālu bāzi, kas ļauj darboties ar bērnu daudzveidīgi, dažādot nodarbības saturu, ļaujot caur spēli, rotaļu sasniegt logopēda noteiktos mērķus.

Kabinetā pieejami kā klasiskais logopēdijas kabineta aprīkojums – spoguļi, galds, artikulācijas vingrinājumu kartītes un tabulas, dažādi attēli un spēles valodas attīstības veicināšanai, tā arī dažnedažādi klucīši, mājiņas, mašīnītes, burbuļpūšamie, daudz kas cits un, protams, viss nepieciešamais rotaļām ar ūdeni, jo tieši ūdens spēj aizraut un emocionāli atvērt pašus lielākos runāšanas “skeptiķus”.

LAC komandā ir gan audiologpēdi, gan logopēdi – skolotāji, speciālisti, kuriem pedagoģiskais process, mācīšanas metodika un bērnu psiholoģija ir labi pārzināti ikdienas instrumenti darbā ar logopēdiska rakstura grūtību pārvarēšanu.


Vairāk

Piedāvājam pakalpojumus:

1. Individuālās logopēda nodarbības pie:

  • logopēda – skolotāja,
  • audiologopēda nodarbības

2. Grupu logoritmikas nodarbības

3. Nodarbības lasīt un rakstīt prasmju uzlabošanai

4. Vispārēju sagatavošanu skolai

5. Nodarbības SILTAJOS GRAUDOS (siltie graudi)

6. Audiologopēda nodarbības


Vairāk

Svarīgi zināt:

Logoritmikas un audiologopēda nodarbības

Logoritmika ir bērna valodas un vispārējās attīstības uzlabošanas veids ar runas, kustību un mūzikas palīdzību. Logoritmikas vingrinājumi ir daļa no logopēdijas nodarbībām. Tajās izmanto dažādus logoritmikas vingrinājumus, iekļaujot runu un kustību. Daudziem bērniem ir nepieciešama valodas, artikulācijas aparāta, sīkās roku un pirkstu kustību muskulatūras, vispārējās motorikas korekcija. Te būtiski var palīdzēt logoritmika, ar logoritmiku ir jāsāk nodarboties jau pirmsskolā, jo tad bērni šos vingrinājumus izpilda labprātāk un korekcijas efekts ir lielāks.

Darbā tiek iekļauti daudzi rotaļu elementi un kustības ar dažādiem priekšmetiem un rotaļlietām. Vingrinājumu veikšanai izmanto dažādus skaņu un ritma  instrumentus, kas vispusīgāk un precīzāk ļauj koriģēt bērna valodu un psihomotoriku.

Darbojoties ar mūzikas un ritma instrumentiem, bērni attīsta valodai tik nepieciešamās prasmes. Mūzikas labvēlīgā iedarbība palīdz izpildīt uzdevumus un sasniegt korekcijas mērķus.

Logoritmikas vingrinājumi tiek veidoti saskaņā ar bērna spējām un prasmēm.

Kustību nodarbības ar dziedāšanu, runāšanu, skandēšanu dažādo paņēmienus un metodes, tā sasniedzot labākus rezultātus. Logoritmikā tiek izmantota gan valoda, gan mūzika, kā arī dažādi fiziski vingrinājumi un ritms.

Logoritmikas nodarbību pamatprincipi: valodas un runas attīstība dziedot, ritmiski skandējot dzejoļus, spēlējot instrumentus, klausoties mūziku un skaņas, pirkstu, delnu sīkās muskulatūras veiklības attīstīšana, sīkās motorikas vingrinājumi, mīmikas muskulatūras trenēšana, ritma, mūzikas ritma un tempa atdarināšana, dažādu instrumentu skaņu imitēšana ar klaudzināšanu, žvadzināšanu, līdzsvara sajūtas vingrināšana, dažādu rotaļu apgūšana, elpošanas vingrinājumi, artikulācijas un balss vingrinājumi, muskuļu tonusa regulējoši vingrinājumi, ritma un tempa vingrinājumi.

Nodarbības siltajos graudos

1. Relaksējošas un attīstošas nodarbības bērniem un jauniešiem, mērķis - mazināt stresu un veicināt attīstību. Āda ir mūsu lielākais maņu orgāns, un to klāj tūkstošiem receptoru. Graudi rada impulsus uz receptoriem un pa nervu ceļiem nonāk smadzenēs, mazinot stresa radītos hormonus, uzlabojot ādas asins apgādi, vielmaiņas procesus un līdzsvarojot smadzeņu darbību. Nodarbības satur emocionālās audzināšanas jeb savu un citu cilvēku emocionālo stāvokļu atpazīšanas iemaņu veidošanu. Nodarbības iesakām bērniem, kuriem nepieciešama:

  • trauksmes mazināšana adaptācijas laikā bērnudārzā, skolā u.c. pārejas posmos;
  • bērniem ar emocionāla rakstura grūtībām (dusmas, raudulīgums, kautrīgums u.c.);
  • atpūta un relaksācija, iekšējās harmonijas atgūšana kādā trauksmainā dzīves posmā (dzīves vietas maiņa, vecāku šķiršanās u.c.).

2. Logopēdijas nodarbības siltajos graudos. Pēc būtības tās ir logopēdijas un attīstošo silto graudu nodarbību apvienojums. Atšķirībā no klasiskajām silto graudu nodarbībām, šeit tiek uzstādīti papildus individuāli logopēdiskie mērķi. Silto graudu relaksējošais un vienlaicīgi receptorus stimulējošais efekts rada īpaši labvēlīgus priekšnoteikumus valodas attīstības procesam. Liela nozīme tajā ir rokas un pirkstu sīkās muskulatūras attīstīšanai, kas tiešā veidā stimulē runas centrus galvas smadzenēs. Silto graudu kastē rokas sīkā muskulatūra tiek stimulēta nepārtraukti, jo, darbojoties graudos, plaukstas un pirksti nemitīgi tiek masēti, kā arī no graudiem tiek izlasīti dažādi sīki priekšmeti – dārgumi, rotaļlietas, akmentiņi u.c. Logopēds plāno nodarbības saturu un uzdevumus atbilstoši bērna vajadzībām, gan ieplānojot artikulācijas vingrinājumus, gan dažāda cita rakstura logopēdiskos uzdevumus.

Pieteikties: 29 349 149


Vairāk

Atslēgvārdi

Logoritmikas un audiologopēda nodarbības. Logoritmika, attīstības uzlabošana, runas, kustību, mūzikas palīdzība. Logoritmikas vingrinājumi, logopēdijas nodarbības. Tajās izmanto dažādus logoritmikas vingrinājumus, iekļaujot runu un kustību. Valodas, artikulācijas aparāta, sīkās roku un pirkstu kustību muskulatūras, vispārējās motorikas korekcija. Te būtiski var palīdzēt logoritmika, Ar logoritmiku ir jāsāk nodarboties jau pirmsskolā, jo tad bērni šos vingrinājumus izpilda labprātāk un korekcijas efekts ir lielāks. Darbā tiek iekļauti daudzi rotaļu elementi un kustības ar dažādiem priekšmetiem un rotaļlietām. Vingrinājumu veikšanai izmanto dažādus skaņu un ritma  instrumentus, kas vispusīgāk un precīzāk ļauj koriģēt bērna valodu un psihomotoriku. Darbojoties ar mūzikas un ritma instrumentiem, bērni attīsta valodai tik nepieciešamās prasmes. Mūzikas labvēlīgā iedarbība palīdz izpildīt uzdevumus un sasniegt korekcijas mērķus. Logoritmikas vingrinājumi tiek veidoti saskaņā ar bērna spējām un prasmēm. Kustību nodarbības ar dziedāšanu, runāšanu, skandēšanu dažādo paņēmienus un metodes, tā sasniedzot labākus rezultātus. Logoritmikā tiek izmantota gan valoda, gan mūzika, kā arī dažādi fiziski vingrinājumi un ritms. Logoritmikas nodarbības, valodas un runas attīstība dziedot, ritmiski skandējot dzejoļus, spēlējot instrumentus, klausoties mūziku un skaņas, pirkstu, delnu sīkās muskulatūras veiklības attīstīšana, sīkās motorikas vingrinājumi, mīmikas muskulatūras trenēšana, ritma, mūzikas ritma un tempa atdarināšana, dažādu instrumentu skaņu imitēšana ar klaudzināšanu, žvadzināšanu, līdzsvara sajūtas vingrināšana, dažādu rotaļu apgūšana, elpošanas vingrinājumi, artikulācijas un balss vingrinājumi, muskuļu tonusa regulējoši vingrinājumi, ritma un tempa vingrinājumi. Individuālās logopēda nodarbības pie logopēda – skolotāja, audiologopēda nodarbības. Grupu logoritmikas nodarbības. Nodarbības lasīt un rakstīt prasmju uzlabošanai, Vispārēju sagatavošanu skolai. Nodarbības siltajos “Laimes bļodas” graudos (SILTIE GRAUDI)


Vairāk

Mājas lapa internetā