visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi98059
Nozares raksti185
5 fakti, kādēļ produkta iepakojums ir svarīgs : Portāls visai ģimenei

5 fakti, kādēļ produkta iepakojums ir svarīgs

5 fakti, kādēļ produkta iepakojums ir svarīgs

1. Viena no iepakojuma galvenajām funkcijām ir produkta pasargāšana no ārējās vides ietekmes. Iepakojums pasargās produktu tā transportēšanas, pārvietošanas un uzglabāšanas procesu laikā, ļaujot saglabāt gan tā formu, gan kvalitatīvās īpašības. Lai arī šķiet, ka iepakošanas materiāla izvēlei un daudzumam nav nozīmes, tomēr nepamatoti liels iepakojums vai pārāk daudz iepakojuma kārtu sagādās pircējam papildu neērtības, atpakojot pirkumu, un pēc tam pircējam nāksies domāt, kur šo iepakojumu likt. 

2. Drošība – uz iepakojuma tiek izvietota pircējam svarīga informācija: ražošanas datums, derīguma termiņš, produkta izcelsme, sastāvs un cita, pircējam nozīmīga, informācija. Ražotājam ir jāņem vērā, ka visai informācijai ir jābūt skaidri redzamai un saprotamai, kā arī nevajag pārspīlēt ar informācijas apjomu, lai pircējs var koncentrēties tikai uz svarīgāko. 

3. Vizuālā pievilcība – iepakojumam ir jāpiesaista pircējs, nevis tas jāatbaida. Dažkārt iepakojums un atpakošanas pieredze var būt svarīgāki par pašu produktu. Produkta iepakojumam ir jāizceļas uz pārējo produktu fona un jāspēj piesaistīt pircēja uzmanība. Iepakojums ir nozīmīga produkta un visa zīmola sastāvdaļa, arī pētījumu dati apstiprina iepakojuma nozīmīgumu pircēja pieredzes ceļā – 2/3 pircēju atzīst, ka produkta iepakojums ir ietekmējis viņu izdarīto lēmumu par produkta iegādi. Unikāls iepakojums, kas izceļas, var palielināt produkta pievilcību pircēju acīs un palielināt pārdošanas apjomus. 

4. Praktiskais lietojums – šobrīd vienreizējās lietošanas kultūrai ir novērojams noriets, tādēļ pircēji aizvien vairāk pievērš uzmanību iepakojuma praktiskajam lietojumam un iespējai to izmantot atkārtoti. Patērētājiem ir svarīgi ne tikai tas, lai iepakojums ir vizuāli pievilcīgs, bet arī lai tas ir ērti atverams un aizverams, viegli salokāms, ērti pārnēsājams un – kas ir ne mazāk svarīgi – no pārstrādājama materiāla. Tie laiki, kad pietika tikai ar skaistu uzrakstu uz maisiņa, ir pagājuši, patērētāji ir kļuvuši izglītotāki un vēlas, lai iepakojumā būtu apvienots ne tikai pievilcīgs, bet arī funkcionāls dizains un pārstrādājams, dabai draudzīgs materiāls. 

5. Rūpes par produkta iepakojumu ļaus jūsu uzņēmumam strādāt labāk. Ja jums rūp, kā jūsu produkts ir iepakots, jūs spēsiet atrast veidus, kā apvienot iepakojuma ilgtspējību, funkcionalitāti, dizainu, vienlaicīgi nesamazinot produkta rentabilitāti. Pārdomāts iepakojums var novērst preces bojāšanos tās transportēšanas un uzglabāšanas laikā, atvieglot produkta uzglabāšanu, un tas neaizņems vairāk vietas, nekā tas ir nepieciešams, kā arī netiks veikta iepakojamā materiāla lieka izmantošana. Iepakojums, kas neaizņem daudz vietas un kuru ir viegli uzglabāt, ietaupīs uzņēmumam gan finanšu, gan laika resursus, pozitīvi ietekmējot biznesu. 

 

Ja kāds jums saka, ka produkta iepakojums ir “tikai iepakojums” – neticiet! Ar iepakojumu jūs parādāt savu attieksmi pret savu uzņēmumu, produkciju, kuru ražojat, un, protams, pret savu pircēju. Ļaujiet, lai iepakojums ir jūsu produkta seja!

SIA Unilevel piedāvā izstrādāt produktu iepakojumu atbilstoši jūsu uzņēmuma vajadzībām, sazinieties ar mums, lai uzzinātu par savām iespējām!

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Produktu testi

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Vai tavs uzņēmums piedāvā preces bērniem, veselībai un skaistumam, mājoklim, atpūtai un darba ikdienai, virtuvei un citus risinājumus, kas var vienkāršot cilvēku ikdienu un uzlabot dzīves kvalitāti? Vai vēlies, lai par tavu piedāvājumu uzzina un runā arvien plašāks cilvēku loks? Izmanto unikālu iespēju, kas noteikti patiks taviem potenciālajiem klientiem – ļauj izmēģināt savas preces un izteikt par tām viedokli Visaigimenei.lv sadaļā Produktu testi

Nedēļas tēma

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Korfu, viena no gleznainākajām Grieķijas salām, ir īsts dārgums ceļotājiem, kas lūkojas pēc dabas skaistuma, vēsturiskām apskates vietām un autentiskas kultūras. Sala piedāvā elpu aizraujošus skatus uz zilo Jonijas jūru, smilšainas pludmales, kalnus, un gleznainus ciematus ar venēciešu arhitektūru. 

Aktuālie piedāvājumi

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

Mums daudziem ir savi hobiji un dažādas aktivitātes, kam veltām brīvo laiku. Bet vai esi kādreiz aizdomājies – kā būtu, ja ar savu hobiju varētu nopelnīt naudu? Par pieciem svarīgākajiem soļiem, kā savu hobiju pārvērst par biznesu, stāsta Luminor bankas finanšu eksperte Jekaterina Ziniča.