visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online14
Aktīvie uzņēmumi98059
Nozares raksti186
"Enefit" trīs nedēļu laikā noslēdzis 1200 līgumus par elektroenerģijas piegādi mājsaimniecībām : Portāls visai ģimenei

"Enefit" trīs nedēļu laikā noslēdzis 1200 līgumus par elektroenerģijas piegādi mājsaimniecībām

"Enefit" trīs nedēļu laikā noslēdzis 1200 līgumus par elektroenerģijas piegādi mājsaimniecībām

Rīga, 25.marts, LETA. Elektroenerģijas tirgotājs "Enefit" trīs nedēļu laikā noslēdzis vairāk nekā 1200 līgumus par elektroenerģijas piegādi Latvijas mājsaimniecībām, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji. "Enefit" elektroenerģijas tirgošanu mājsaimniecībām sāka 5.martā. Pašlaik "Enefit" nodrošina elektroenerģiju jau vairāk nekā 1200 mājsaimniecību. Uzņēmuma pārstāvji norādīja, ka liela interese vērojama par saules paneļu uzstādīšanu, kas skaidrojams ar aizvien pieaugošo zaļās enerģijas risinājumu popularitāti. Elektroenerģijas tirgotājs mājsaimniecību segmentā piedāvā divus produktus - "Dinamisko" un "Fiksēto". Gandrīz trīs ceturtdaļas jeb 73% klientu izvēlējušies fiksētu elektroenerģijas cenu. Katrs ceturtais "Enefit" mājsaimniecību segmenta klients pakalpojuma saņemšanai pieteicies internetā. "Enefit" pakalpojumus vienlīdz lielā īpatsvarā izvēlas gan dzīvokļu, gan privātmāju iemītnieki. "Esam pārliecinājušies, ka Latvijas elektroenerģijas tirgus ir gana aktīvs, ja klientam ir labas izvēles iespējas. Līdzās elektroenerģijas iegādei mūsu klienti novērtē iespēju izvēlēties dažādus papildu pakalpojumus. Liela interese ir par saules paneļu uzstādīšanu, apliecinot, ka patērētāji domā mūsdienīgi un progresīvi un ir gatavi ražot paši savu, apkārtējai videi draudzīgu enerģiju. Kopš ienākšanas mājsaimniecību tirgū interesi par saules enerģijas paneļu uzstādīšanu pieteikušas vairāk nekā 70 mājsaimniecības," norādīja "Enefit" Mājsaimniecību segmenta vadītājs Mārtiņš Vancāns. "Enefit" turpinās darbu pie mājsaimniecībām paredzēto produktu attīstības, ieviešot jaunus tehniskos pakalpojumus un energoefektivitātes risinājumus, papildus tam izstrādājot arī dabasgāzes iegādes piedāvājumu. Tādējādi ilgtermiņa perspektīvā "Enefit" plāno apkalpot 10% no visām Latvijas mājsaimniecībām. Kā ziņots, "Enefit" 5.martā sāka elektroenerģijas tirdzniecību mājsaimniecībām, piedāvājot divus produktus - "Dinamiskais" un "Fiksētais". Abiem produktiem ir noteikta vienāda apkalpošanas maksa - divu eiro apmērā. Savukārt patērētā elektrība tiek pārdota par vairumtirgus cenām, bez pievienota uzcenojuma par katru patērēto kilovatstundu, tādējādi nodrošinot, ka "Enefit" nav ieinteresēta lielākā klienta enerģijas patēriņā, iepriekš skaidroja Vancāns. Vienīgā atšķirība, ka izvēloties "Dinamisko" produktu, elektrības cena mainīsies, sekojot biržas svārstībām, bet , izvēloties "Fiksēto" produktu, elektrības cena tiks noteikta nemainīga uz visu līguma periodu, atbilstoši tā brīža aktuālajām nākotnes cenām vairumtirgū. "Enefit" piedāvājumā neietver nekāda veida līgumsodu vai citas papildu izmaksas. "Enefit" reģistrēta 2006.gadā, un tās pamatkapitāls ir 7,484 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma apgrozījums 2017.gadā bija 46,325 miljoni eiro, bet peļņa - 1,079 miljoni eiro. "Enefit" pieder Igaunijā reģistrētam uzņēmumam "Eesti Energia Aktsiaselts".

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Produktu testi

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Vai tavs uzņēmums piedāvā preces bērniem, veselībai un skaistumam, mājoklim, atpūtai un darba ikdienai, virtuvei un citus risinājumus, kas var vienkāršot cilvēku ikdienu un uzlabot dzīves kvalitāti? Vai vēlies, lai par tavu piedāvājumu uzzina un runā arvien plašāks cilvēku loks? Izmanto unikālu iespēju, kas noteikti patiks taviem potenciālajiem klientiem – ļauj izmēģināt savas preces un izteikt par tām viedokli Visaigimenei.lv sadaļā Produktu testi

Nedēļas tēma

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Korfu, viena no gleznainākajām Grieķijas salām, ir īsts dārgums ceļotājiem, kas lūkojas pēc dabas skaistuma, vēsturiskām apskates vietām un autentiskas kultūras. Sala piedāvā elpu aizraujošus skatus uz zilo Jonijas jūru, smilšainas pludmales, kalnus, un gleznainus ciematus ar venēciešu arhitektūru. 

Aktuālie piedāvājumi

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

Mums daudziem ir savi hobiji un dažādas aktivitātes, kam veltām brīvo laiku. Bet vai esi kādreiz aizdomājies – kā būtu, ja ar savu hobiju varētu nopelnīt naudu? Par pieciem svarīgākajiem soļiem, kā savu hobiju pārvērst par biznesu, stāsta Luminor bankas finanšu eksperte Jekaterina Ziniča.