Google jaunie pārlūka atjauninājumi ienesīs vērienīgas pārmaiņas jau šā gada maijā
Mājaslapu īpašniekiem jau tagad jābūt skaidram redzējumam par savas mājaslapas uzturēšanu turpmāk, jo jaunākās Google algoritma izmaiņas optimizācijas rezultātā skars teju visas tīmekļa vietnes.
Kā zināms, jau pērnā gada nogalē Google sāka ieviest nopietnas algoritma izmaiņas meklētājā, kas nu jau ietekmē miljoniem mājaslapu visā pasaulē. Arī šajā ziņā nevarēsim dzīvot kā līdz šim, jo būs jāpārdomā, kādu lapas saturu radām un ievietojam savās mājaslapās, kādi ir dominējošie virsraksti, izstrādātais oriģinālsaturs un citi aspekti.
Tie, kuri līdz šim nav veikuši savas mājaslapas satura optimizāciju, praktiski no tā neizbēgt. SEO optimizācija (search engine optimization) un to standartu pārzināšana ļaus uzlabot ne tikai mājaslapas reitingu, palielināt klientu plūsmu, bet arī sasniegt rezultatīvus pārdošanas rādītājus biznesa vidē. Īpaši būtiski tas ir pārdošanas un pakalpojumu sektorā, piemēram, reklāmas aģentūrām.
Starp veicamajām darbībām būs arī satura optimizēšana mobilajām ierīcēm, lapas darbības ātruma un attēlu kvalitātes uzlabošana, kas kopumā ietvers daudzus Google pārlūka meklēšanas signālus, radot drošu pārlūkošanu, vietnes ielādes ātrumu un interaktivitāti.
Vienmēr jāatceras, ka laba mājaslapa ar visu tās bagātīgo un precīzi izstrādāto saturu ir viens aspekts, taču pārdomāta un lieliska mājaslapas pieredze ar tās pārdomātiem tehniskajiem risinājumiem – cits. Ne vienmēr šie abi rādītāji savstarpēji saskan. Labiem meklēšanas rādītājiem tomēr vairāk dominē otrs aspekts.
Kāpēc ir būtiski pievērst uzmanību šiem algoritma atjauninājumiem?
Neviens taču negrib, ka viss mārketingā ieguldītais darbs uzņēmuma atpazīstamībā tā arī paliktu tikai pašiem mājaslapas izstrādātājiem. Galvenais mērķis ir sekmēt jūsu mājaslapas pozīcijas meklētājos uzņēmuma atpazīstamību, ko dažkārt bez Google un citu pārlūka meklētāju palīdzības ir grūti sasniegt.
Līdzīgu nozaru uzņēmumi savstarpēji sacenšas, lai nonāktu pārlūka meklētāja saturā pēc iespējas augstākās pozīcijās. Tāpēc SEO optimizācija spēj ietekmēt tik ļoti būtiskos reitinga rādītājus.
Ja lapas optimizācija (bet darbībā būs lēna) un saturs būs slikti noformēts, tad kopumā arī tās reitinga rādītāji Google meklētājā nebūs augsti. Pat ja lapas ielāde notiks ātri, bet tās satura struktūra būs gluži kā maldīties pa džungļiem, lai atrastu tajā vajadzīgo informāciju, arī tad lapas reitings būs zems un nebūs augstu pozīciju google.
Ikviens var sākt ar mazumu, piemēram, veikt vietnes auditu, izmantojot gan Google piedāvātos rīkus, gan arī iepriekš nosauktos kritērijus attiecībā uz lapas ātrumu un saturu.
Pirmkārt, ir jāveic atslēgvārdu izpēte jūsu uzņēmuma interneta resursam, ne vien lapas un SEO optimizācija, bet arī vietnes optimizācija un pielāgojamība mobilajām ierīcēm. Otrkārt, uzlabot lapas ielādes ātrumu var, uzlabojot mājaslapas pieprasījumu procesu un atribūtus. Treškārt, atceramies, ka arī attēlu lielums var ietekmēt lapas ielādes ātrumu.
Šie indeksēšanas kritēriji palīdz meklēšanas rezultātiem. Saturam jūsu mājaslapā jābūt vienkāršam, bet tajā pašā laikā unikālam. Kad nepieciešamie priekšdarbi ir veikti, ārējā optimizācija veido ienākošās saites no kvalitatīviem interneta resursiem, nepaļaujaties uz pirktiem linkiem.
Lai palīdzētu ikvienam šos startēģiskos soļus paveikt vienkāršāk, reklāmas aģentūras mCloudglobal SEO speciālisti izstrādājuši SEO optimizācijas rokasgrāmatu. Sekojot šiem ieteikumiem, būtiski uzlabosiet jūsu mājaslapu.
mCloud reklāmas aģentūras SEO speciālisti sniegs profesionālus SEO pakalpojumus, sākot ar SEO stratēģijas izstrādi līdz SEO ieviešanai uzņēmuma mājaslapā.
Modris Šķēls, reklāmas aģentūras mCloudglobal valdes priekšsēdētājs