visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi98756
Nozares raksti305
Hansas Flīžu tirgus apmeklē Cersaie 2023 : Portāls visai ģimenei

Hansas Flīžu tirgus apmeklē Cersaie 2023

Hansas Flīžu tirgus apmeklē Cersaie 2023

Lai būtu lietas kursā par jaunākajām modes tendencēm, arī mēs, Flīžu tirgus komanda, bijām to 99 319 cilvēku skaitā, kas apmeklēja starptautisko flīžu izstādi Cersaie 2023. Izstāde norisinājās Itālijas pilsētā Boloņā, un šis gads bija īpašs ar to, ka šogad apritēja 40 gadi kopš pirmās Cersaie izstādes. Pasākumā piedalījās 633 uzņēmumi no visas pasaules un vienuviet bija iespēja apskatīt visas jaunākās aktualitātes un tendences flīžu un vannasistabu dizainā.

CERSAIE ir starptautiska keramisko flīžu, virsmu dizaina un vannasistabas mēbeļu un aprīkojuma izstāde arhitektūras dizaina jomā. Savā segmentā šis pasākums ir viens no vadošajiem notikumiem visā pasaulē. Izstādē ir iespēja apskatīt ļoti plašu materiālu un produktu klāstu – keramikas grīdas un sienas flīzes, dažādu materiālu grīdas un sienu segumus, vannasistabas iekārtojumus, kamīnus un daudzas citas iekārtas un aprīkojumu. Izstādē tiek demonstrētas flīžu grīdas, tapetes, saunas, dizaineru armatūra, vannas un sanitārie objekti. Izstādes laikā norisinās dažādas konferences, apmācības un pasākumi, bet galvenie apmeklētāji ir nozaru profesionāļi, tostarp arhitekti, dizaineri vairumtirgotāji un mazumtirgotāji. 

Atskats pagātnē un jaunākās tendences 

Četru gadu desmitu izstādes pastāvēšanas laikā dizaina evolūcija tika atspoguļota izstādē Route40, kuras galvenie veidotāji bija Deivids Verčelli un Dario Kuratolo. Izstādē bija apskatāmas vairākas instalācijas, kas koncentrējās uz produktiem un uzņēmumiem, kas gadu gaitā ir iegājuši šī pasākuma vēsturē. Kā ierasts, izstādes apmeklētāji varēja iepazīties ar jaunākajām tendencēm arhitektonisko telpu dizaina virsmu un vannasistabu iekārtojumā – flīzēm un lielas plātnes grīdu un sienu segumiem, vannasistabas mēbelēm, kamīniem, saunām un santehniku. Uzņēmumi, kas piedalījās izstādē, valdzināja tās apmeklētājus ar krāsainiem un vizuāli pievilcīgiem stendiem, kuros bija iespēja apskatīt uzņēmumu ražoto produkciju. Kopā izstādē piedalījās uzņēmumi no 27 valstīm, un izstādes organizatori var lepoties, ka 39% no visiem izstādes dalībniekiem bija ārzemnieki. 

Neliels ieskats izstādē 

Vēl aizvien aktualitāti ir saglabājis dabīgums. Flīzes ir attīstījušās tā, ka šobrīd tās izskatās un pēc taustes ir gandrīz identiskas kokam, marmoram un cementam, bet atšķirībā no dabīgajiem materiāliem tās ir plānākas un vieglākas. Attīstoties tehnoloģijām, ir būtiski optimizēt flīžu seguma veiktspēju, attīstot pretslīdes un pretpelējuma tehnoloģijas. Turklāt šobrīd priekšplānā izvirzās ekoloģijas jautājums un patērētājam kļūst aizvien svarīgāk, lai ražošanas procesā tiktu maksimāli samazināta atstātā oglekļa pēda, tādēļ ražotājiem ir jauns izaicinājums – kā padarīt ražošanu oglekļa neitrālu. Kopumā izstādes grīdās tika novērota smalka tekstūra, bet jo īpaši to varēja saskatīt Italgraniti un Ceramica Fioranese Ôgi kolekcijās. Savukārt citi ražotāji šogad nebaidījās spēlēties ar tekstūru, piemēram, Ceramiche Refin smēlās iedvesmu samtaini gludai virsmai, eksperimentējot ar kausētu sveču vasku. Ceramiche Refin pētnieku komanda izkausēja, izlēja un ļāva bišu vaskam atkal sacietēt, lai ar keramikas palīdzību pārveidotu tā taustes īpašības. Šādi tika radīts Cera kolekcijas flīžu dizains. No attāluma pelēkie un krēmkrāsas toņi izskatās kā lieli sajaukti krāsu slāņi, bet, pienākot tuvāk, atklājas tievo līniju dziļums. 

Savukārt jaunajā Ceramica Bardelli Play kolekcijā dizains satiekas ar spēļu pasauli. Šī kolekcija ir radīta, iedvesmojoties no PlayStation un radot savdabīgas flīzes, kas ietver trīsstūra, apļa un krusta reljefus, kas atrodas uz spēļu konsoles. Šī kolekcija ir mēģinājums meklēt iedvesmu ārpus pieņemtajiem rāmjiem un klasicisma. Kā jau iepriekš minējām, šī gada aktualitāte vēl aizvien ir iedvesma no dabīgajiem materiāliem, un tas ir redzams Italgraniti kolekcijās Cementi un Travertini.  Pirmā ir cementa iedvesmota kolekcija, kurā ir izvēlēta tīra un moderna estētika, kas pieejama septiņās krāsās un trīs biezumos. Savukārt Traventini kolekcija ir pieejama ar divu veidu ģeometriskajiem rotājumiem – pusloks gravējumā un smalks rievu gravējums. Atgriešanās dabā ir redzama arī Decoratori Bassanesi Lofoten kolekcijā, ko izstrādājusi Federika Biasi, iedvesmojoties no Lofotu ainavas un arhitektūras Norvēģijā. Kolekcija ir veidota piesātinātu toņu paletē, un viens no toņiem ir Skandināvijai raksturīgais karmīnsarkanais tonis. 

Šis ir tikai mazs ieskats izstādē, ieskicējot spilgtākos mirkļus un izstādes ievērojamākos dalībniekus, kas nosaka nozares modes tendences. Tomēr vēlamies atgādināt, ka ne tikai lielākie un atpazīstamākie zīmoli ievēro jaunākās modes tendences, to dara arī mazāk zināmi un mūsu maciņam draudzīgāki zīmoli. Nevienam nav noslēpums, ka mēs maksājam par zīmola nosaukumu, tādēļ nereti mazāki ražotāji piedāvā tikpat kvalitatīvu un modes tendencēm atbilstošu produkciju, tikai par daudz pieņemamākām cenām. Ja arī jūs vēlaties uzzināt par šī gada aktuālākajām tendencēm flīžu pasaulē – gaidīsim jūs ciemos Hansas Flīžu Tirgū







 

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Aktuālie piedāvājumi

Produktu testi

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Vai tavs uzņēmums piedāvā preces bērniem, veselībai un skaistumam, mājoklim, atpūtai un darba ikdienai, virtuvei un citus risinājumus, kas var vienkāršot cilvēku ikdienu un uzlabot dzīves kvalitāti? Vai vēlies, lai par tavu piedāvājumu uzzina un runā arvien plašāks cilvēku loks? Izmanto unikālu iespēju, kas noteikti patiks taviem potenciālajiem klientiem – ļauj izmēģināt savas preces un izteikt par tām viedokli Visaigimenei.lv sadaļā Produktu testi