visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online9
Aktīvie uzņēmumi98059
Nozares raksti186
Kartupeļu cietes ražotāja "Aloja-Starkelsen" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā saruka par 1,7% : Portāls visai ģimenei

Kartupeļu cietes ražotāja "Aloja-Starkelsen" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā saruka par 1,7%

Kartupeļu cietes ražotāja "Aloja-Starkelsen" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā saruka par 1,7%

Rīga, 3.janv., LETA. Kartupeļu cietes ražotājs "Aloja-Starkelsen" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2018.gada 1.septembra līdz 2019.gada 31.augustam, strādāja ar 8,14 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka par 34,8% - līdz 59 024 eiro, liecina informācija "Firmas.lv". Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka bioloģiskās lauksaimniecības attīstība Latvijā un pārējās Baltijas valstīs ļāva kompānijai sasniegt bioloģiskās lauksaimniecības izejvielu iepirkumu apmērus, kas nodrošināja ražošanas plāna izpildi. Pagājušajā finanšu gadā pirmo reizi "Aloja-Starkelsen" kartupeļu cietes ražošanas apmērs no bioloģiski audzētiem kartupeļiem pārsniedza no integrēti audzētiem kartupeļiem saražotās cietes apmēru. "Aloja-Starkelsen" vadība arī norāda, ka iepriekšējos divos gados laika apstākļu dēļ kompānija zaudēja būtisku daļu no kartupeļu un zirņu ražas, kas neļāva pilnvērtīgi attīstīt bioloģiskās pārtikas izejvielu starptautisko pārdošanu, līdz ar to iepriekšējā finanšu gadā veidojās disonanse starp ražošanas un pārdošanas apmēriem. Kompānijas vadība arī atzīmē, ka kopumā Eiropas Savienībā un ASV, kas ir galvenie uzņēmuma ražoto bioloģisko produktu tirgus, bija novērojama nozīmīga bioloģiskās lauksaimniecības pārtikas tirgus attīstība, kas saglabāja kompānijas ražoto bioloģisko pārtikas izejvielu tirgus attīstības potenciālu. Tāpat uzņēmuma vadības ziņojumā minēts, ka, attīstot sadarbību ar Lietuvas un Igaunijas bioloģiskās lauksaimniecības saimniecībām, "Aloja-Starkelsen" ir būtiski samazināti laika apstākļu radītie ražības un līdz ar to arī iepirkuma apmēru riski. Pēc vadības ziņojumā minētā, "Aloja-Starkelsen" paredzējusi turpināt sadarbības projektus ar Latvijas un citu valstu zinātniskajām institūcijām trijos galvenajos virzienos - bioloģiskās lauksaimniecības primārās ražošanas efektivitātes un stabilitātes palielināšanā Latvijas bioloģiskajās saimniecībās, jaunu ražošanas tehnoloģiju attīstīšanā, kas ir piemērota bioloģisko pārtikas produktu izstrādei un ilgtermiņa attīstībai, kā arī ražošanas blakusproduktu pārstrādes attīstībā. Iepriekšējā finanšu gadā, kas ilga no 2017.gada 1.septembra līdz 2018.gada 31.augustam, "Aloja-Starkelsen" strādāja ar 8,281 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 0,3% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 10,8% un bija 90 462 eiro. "Aloja-Starkelsen" pamatkapitāls ir 259 131 eiro. Uzņēmuma lielākais īpašnieks ar 97,93% daļu ir Zviedrijas kompānija "Sveriges Starkelseproducenter, forening".

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Produktu testi

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Vai tavs uzņēmums piedāvā preces bērniem, veselībai un skaistumam, mājoklim, atpūtai un darba ikdienai, virtuvei un citus risinājumus, kas var vienkāršot cilvēku ikdienu un uzlabot dzīves kvalitāti? Vai vēlies, lai par tavu piedāvājumu uzzina un runā arvien plašāks cilvēku loks? Izmanto unikālu iespēju, kas noteikti patiks taviem potenciālajiem klientiem – ļauj izmēģināt savas preces un izteikt par tām viedokli Visaigimenei.lv sadaļā Produktu testi

Nedēļas tēma

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Korfu, viena no gleznainākajām Grieķijas salām, ir īsts dārgums ceļotājiem, kas lūkojas pēc dabas skaistuma, vēsturiskām apskates vietām un autentiskas kultūras. Sala piedāvā elpu aizraujošus skatus uz zilo Jonijas jūru, smilšainas pludmales, kalnus, un gleznainus ciematus ar venēciešu arhitektūru. 

Aktuālie piedāvājumi

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

Mums daudziem ir savi hobiji un dažādas aktivitātes, kam veltām brīvo laiku. Bet vai esi kādreiz aizdomājies – kā būtu, ja ar savu hobiju varētu nopelnīt naudu? Par pieciem svarīgākajiem soļiem, kā savu hobiju pārvērst par biznesu, stāsta Luminor bankas finanšu eksperte Jekaterina Ziniča.