visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online1
Aktīvie uzņēmumi98059
Nozares raksti185
"Narvesen Baltija" apgrozījums pērn pieauga par 6% : Portāls visai ģimenei

"Narvesen Baltija" apgrozījums pērn pieauga par 6%

"Narvesen Baltija" apgrozījums pērn pieauga par 6%

Rīga, 4.jūil., LETA. Mazumtirdzniecības franšīzes tīkla "Narvesen" pārvaldošais uzņēmums "Narvesen Baltija" pērn strādāja ar 64 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa saruka par 30% un bija 1,6 miljoni eiro, aģentūru LETA informēja "Narvesen" sabiedrisko attiecību pārstāve Eva Šķēle. Viņa sacīja, ka aizvadītā gada apgrozījuma pieaugumu galvenokārt veicinājusi "Narvesen" paplašināšanās pārtikas veikalu segmentā. Savukārt peļņas samazinājumu visvairāk ietekmējušas meitas uzņēmuma "Preses serviss" dividendes. Šķēle skaidroja, ka, neraugoties uz peļņas samazinājumu, pērn "Narvesen" piedzīvojis stabilu izaugsmi, piedāvājot atbilstošus produktus un apkalpošanu saviem klientiem. Tāpat "Narvesen" papildinājis sortimentu ar vairāk nekā 50 jauniem privātās preču zīmes "Fresh & Tasty" produktiem, kas kopā ar siltajiem ēdieniem un salātiem patlaban pārsniedz 60% no kopējā sortimenta. Tāpat pērn visas "Narvesen" tirdzniecības vietas aprīkotas ar bezkontakta karšu pieņemšanas ierīcēm, kas klientiem sniedz iespēju ātri norēķināties ne vien ar norēķinu karti, bet arī ar viedtālruni, pulksteni vai uzlīmi. "Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena sacīja, ka "convenience store" jeb mazā formāta veikali, kuros pieejams viss nepieciešamais steidzīgai ikdienai, tostarp ēdieni un dzērieni pa ceļam, ir globāla tendence, kas veiksmīgi attīstās arī Latvijā. "Šajā mazumtirdzniecības sektorā esam stabilā līderpozīcijā, taču tas ir pievilcīgs segments arī citiem lielajiem spēlētājiem. Tāpēc mazo veikalu attīstībā vērojama sīva konkurence, kas mudina mūs neapstāties pie sasniegtā," norādīja Dovidena. Kā norādīja Dovidena, paredzams, ka 2019.gadā kopējais mazumtirdzniecības tirgus apjoms varētu augt par 4-5%, mazumtirdzniecības tīkliem intensīvi paplašinoties saistībā ar gaidāmo konkurentu ienākšanu tirgū. "Tā kā pagaidām nekas neliecina, ka šī tendence varētu mazināties, uzņēmumam ir visi priekšnosacījumi vēl dinamiskākai izaugsmei un līderpozīcijas saglabāšanai. Šogad plānojam atvērt piecas jaunas tirdzniecības vietas un rekonstruēt piecas esošās, ieguldot tirdzniecības tīkla attīstībā nedaudz vairāk par miljonu eiro," atklāja Dovidena. Viņa piebilda, ka šogad turpinās palielināties arī karsto dzērienu pārdošanas apjoms - pērn, salīdzinot ar 2017.gadu, tas pieaudzis par 7,6%. Nākotnē to noteikti ietekmēs jaunatklātais "Narvesen" kafijas klubs, kas piedāvā klientiem stiprināt izpratni par kvalitatīvu kafiju ar izglītojošu, izklaidējošu saturu un aktivitātēm visa veida kafijas baudītājiem. Kā liecina "Firmas.lv" informācija, 2017.gadā "Narvesen Baltija" strādāja ar 60,573 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,5% vairāk nekā 2016.gadā, bet peļņa saruka par 20,8% un bija 2,241 miljons eiro. Kompānija reģistrēta 1997.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 10,592 miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Norvēģijā reģistrētais uzņēmums "Reitan Conveniece", kura patiesā labuma guvēji ir Norvēģijas pilsoņi Ods Reitans (Odd Reitan), Ūle Roberts Reitans (Ole Robert Reitan) un Magnuss Reitans (Magnus Reitan). "Reitan Conveniece" pieder 531 tirdzniecības vieta, kas pārstāv tādus zīmolus kā "Narvesen Baltija", "R-kiosk" un "Lietuvos Spauda". "Reitan Convenience" pieder 2250 veikalu septiņās valstīs, ieskaitot "Narvesen" Norvēģijā, Latvijā un Lietuvā, "7-Eleven" Norvēģijā, Zviedrijā un Dānijā, "Northland" Norvēģijā, "Pressbyran" Zviedrijā, "R-kioski" Somijā un Igaunijā un "Lietuvos spauda" Lietuvā.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Produktu testi

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Vai tavs uzņēmums piedāvā preces bērniem, veselībai un skaistumam, mājoklim, atpūtai un darba ikdienai, virtuvei un citus risinājumus, kas var vienkāršot cilvēku ikdienu un uzlabot dzīves kvalitāti? Vai vēlies, lai par tavu piedāvājumu uzzina un runā arvien plašāks cilvēku loks? Izmanto unikālu iespēju, kas noteikti patiks taviem potenciālajiem klientiem – ļauj izmēģināt savas preces un izteikt par tām viedokli Visaigimenei.lv sadaļā Produktu testi

Nedēļas tēma

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Korfu, viena no gleznainākajām Grieķijas salām, ir īsts dārgums ceļotājiem, kas lūkojas pēc dabas skaistuma, vēsturiskām apskates vietām un autentiskas kultūras. Sala piedāvā elpu aizraujošus skatus uz zilo Jonijas jūru, smilšainas pludmales, kalnus, un gleznainus ciematus ar venēciešu arhitektūru. 

Aktuālie piedāvājumi

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

Mums daudziem ir savi hobiji un dažādas aktivitātes, kam veltām brīvo laiku. Bet vai esi kādreiz aizdomājies – kā būtu, ja ar savu hobiju varētu nopelnīt naudu? Par pieciem svarīgākajiem soļiem, kā savu hobiju pārvērst par biznesu, stāsta Luminor bankas finanšu eksperte Jekaterina Ziniča.