visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online1
Aktīvie uzņēmumi98756
Nozares raksti305
"Orkla Latvija" uzņēmumu apgrozījums pērn pieauga par 3,1% : Portāls visai ģimenei

"Orkla Latvija" uzņēmumu apgrozījums pērn pieauga par 3,1%

"Orkla Latvija" uzņēmumu apgrozījums pērn pieauga par 3,1%

Rīga, 29.jūl., LETA. Konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražotāja "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" un zīmolu "Spilva" un "Gutta" īpašnieka "Orkla Foods Latvija", kurs plānots apvienot kompānijā "Orkla Latvija", kopējais apgrozījums pērn bija 116,092 miljoni eiro, kas ir par 3,1% vairāk nekā gadu iepriekš, liecina informācija "Firmas.lv". Tostarp "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" konsolidētais apgrozījums 2018.gadā bija 82,174 miljoni eiro, kas ir par 1,3% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt koncerna peļņa saruka par 7,2% un bija 2,901 miljons eiro. Savukārt "Orkla Foods Latvija" apgrozījums pērn bija 33,918 miljoni eiro, kas ir par 7,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 60% un bija 3,685 miljoni eiro. "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons pauda gandarījumu par uzņēmumu pagājušā gada rezultātiem, kas, pēc viņa teiktā, norāda uz stabilu, tirgus segmenta specifikai atbilstošu attīstību. Viņš sacīja, ka 2018.gadā abi "Orkla Latvija" uzņēmumi turpināja ilgtspējīgu izaugsmi, stiprinot zīmolu konkurētspēju Latvijā un eksporta tirgos, kā arī turpinot investēt uzņēmuma ražošanas procesu attīstībā. "Pateicoties rūpīgi plānotiem investīciju projektiem un mērķtiecīgai zīmolu produktu sortimenta pilnveidei, esam spējuši stiprināt līdera pozīcijas tirgū. Latvijas pārtikas ražošanas nozarē ieņemam spēcīga inovatora pozīciju, gada laikā laižot klajā vairākus desmitus jaunu produktu gan saldumu, gan sāļo uzkodu, gan ēdienu un ēdienu piedevu segmentā," teica Didrihsons. "Orkla Latvija" pārstāvji arī informēja, ka 2018.gadā "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" kopumā investēja vairāk nekā trīs miljonus eiro ražošanas procesu pilnveidē, jaunu iekārtu iegādē, produktu attīstībā, kā arī ilgtspējas stratēģijas īstenošanā. Papildus šīm investīcijām "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" turpināja jaunās "Laimas" ražotnes celtniecības projektu Ādažos. Tikmēr "Orkla Foods Latvija" pērn turpināja investēt ražošanas attīstībā un produktu kvalitātes uzlabošanā. Uzņēmuma ražotnē Babītes novada Spilvē 2018.gadā tika pabeigta paletaizera un etiķešu kontroles iekārtu uzstādīšana, būtiski palielinot ražošanas automatizāciju. Veiktas investīcijas jaunas mikrobioloģijas laboratorijas izveidē, kopējam investīciju apmēram sasniedzot 460 000 eiro. Kompānijā arī informēja, ka pērn abos uzņēmumos sākta mērķtiecīga attīstība ilgtspējas jomā, izstrādājot stratēģiju, kas paredz apņemšanos darboties atbilstoši atbildīgiem, ētiskiem, uz ilgtermiņa attīstību vērstiem uzņēmējdarbības principiem visā piegādes ķēdē, sākot no ražošanas līdz produktu nonākšanai veikalos. Pagājušajā gadā uzņēmums sāka īstenot izstrādāto ilgtspējas stratēģiju, izvirzot pakāpeniski izpildāmus uzdevumus turpmākajiem trim gadiem, piemēram, pērn uzņēmums "Ādažu Čipsu" ražotnē pilnībā atteicās no palmu eļļas izmantošanas kartupeļu čipsu ražošanā, aizstājot to ar saulespuķu eļļu, tāpat investēts vides aizsardzības jomā, uzstādot jaunas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas "Ādažu Čipsu" ražotnē un, siltinot "Staburadzes" ražotni, tādējādi samazinot ogļskābās gāzes izmešus. Pērn attīstīts arī alternatīvo uzkodu klāsts un strādāts pie produktu receptūru izstrādes, lai samazinātu sāls un cukura daudzumu zīmola "Spilva" un citos zīmolu produktos. 2017.gadā "Orkla Foods Latvija" apgrozījums bija 31,518 miljoni eiro, bet kompānijas peļņa bija 2,304 miljoni eiro. Tikmēr "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" konsolidētais apgrozījums bija 81,096 miljoni eiro, bet koncerna peļņa bija 3,128 miljoni eiro. Jau vēstīts, ka "Orkla" plāno apvienot "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" un zīmolu "Spilva" un "Gutta" īpašnieku "Orkla Foods Latvija", izveidojot vienotu zīmolu preču organizāciju Latvijā ar nosaukumu "Orkla Latvija". "Orkla Logistics Latvija", "Saldumu tirdzniecība" un "Latfood Agro" pilnībā pieder "Orkla Confectionery & Snacks Latvija". Tāpat vēstīts, ka Norvēģu kompānija "Orkla" 2014.gada augustā iegādājās koncernu "NP Foods", savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot "NP Foods", AS "Laima", AS "Staburadze" un AS "Latfood" vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija", bet SIA "Spilva" un AS "Gutta" tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu "Orkla Foods Latvija".

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

Aktuālie piedāvājumi

Produktu testi

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Vai tavs uzņēmums piedāvā preces bērniem, veselībai un skaistumam, mājoklim, atpūtai un darba ikdienai, virtuvei un citus risinājumus, kas var vienkāršot cilvēku ikdienu un uzlabot dzīves kvalitāti? Vai vēlies, lai par tavu piedāvājumu uzzina un runā arvien plašāks cilvēku loks? Izmanto unikālu iespēju, kas noteikti patiks taviem potenciālajiem klientiem – ļauj izmēģināt savas preces un izteikt par tām viedokli Visaigimenei.lv sadaļā Produktu testi