visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi98059
Nozares raksti188
Piena produktu vairumtirgotāja "CCM Trading" apgrozījums aizvadītajā finanšu gadā sarucis par 7,7% : Portāls visai ģimenei

Piena produktu vairumtirgotāja "CCM Trading" apgrozījums aizvadītajā finanšu gadā sarucis par 7,7%

Piena produktu vairumtirgotāja "CCM Trading" apgrozījums aizvadītajā finanšu gadā sarucis par 7,7%

Rīga, 6.febr., LETA. Piena produktu vairumtirgotājs "CCM Trading" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2017.gada 1.oktobra līdz 2018.gada 30.septembrim, strādāja ar 13,282 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka 2,4 reizes - līdz 107 524 eiro, liecina informācija "Firmas.lv". Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka aizvadītajā finanšu gadā "CCM Trading" turpināja tirgot piena produktus. Kopumā kompānija pārdeva 540 tonnas tehniskā kazeīna, 2860 tonnas siera, kas ir par 150 tonnām vairāk nekā gadu iepriekš, kā arī 235 tonnas sviesta, kas ir par 280 tonnām sviesta mazāk nekā iepriekšējā finanšu gadā, 240 tonnas sausā piena, kas ir par 24 tonnām mazāk nekā finanšu gadu iepriekš, 24 tonnas sauso siera suliņu un 24 tonnas sauso paniņu. Kompānijas vadība norāda, ka aizvadītajā finanšu gadā visu piena produktu cenām bija relatīvi ilgi periodi, kad tās nemainījās, kas mijās ar īslaicīgiem cenu aktivitātes periodiem. Pieprasījums pēc produktiem ar augstu tauku saturu, it īpaši sviesta, pagājušajā gadā pieauga un auga arī to cenas, taču vēlāk to cenas atkal kritās, nenoturoties iepriekš sasniegtajā līmenī. Pēc produktiem ar augstu olbaltumvielu saturu - sausā vājpiena, siera suliņu pulvera un citiem bija diezgan labs pieprasījums, taču tas nesekmēja būtisku šo produktu cenu palielināšanos, jo regulāri tika pirkts Eiropas Savienībā (ES) intervencē esošais produkts. Uzņēmuma vadība norāda, ka apgrozījuma samazinājums aizvadītajā finanšu gadā ir skaidrojams ar realizētās produkcijas cenu līmeņa samazinājumu, kā arī kopējā pārdotā piena produktu apmēra samazināšanos. Vienlaikus kompānija guvusi saprātīgu peļņu, kas liecina par labu darbu aizvadītajā finanšu gadā, bilst vadība. Uzņēmuma vadības ziņojumā arī teikts, ka finanšu gads 2018.gada 1.oktobra līdz 2019.gada 30.septembrim ir sācies ar tendenci piena produktu cenām ievērojami samazināties. Īpaši tas attiecas uz piena produktiem ar augsto tauku saturu - samazinājušās sviesta un siera cenas, kas saistīts ar to, ka minētie produkti iepriekš tika "pārvērtēti". Tirgus dalībnieki sagaida ievērojamu piena produktu cenu samazināšanos šā gada pirmajā ceturksnī, savukārt par tirgus tālāko attīstību, sākot ar šā gada otro ceturksni, skaidru prognožu neesot. Kompānijas vadība arī norāda, ka "CCM Trading" plāno turpināt sadarbību ar esošajiem piegādātājiem un pircējiem, cenšoties izvairīties no nepārdomātu līgumu slēgšanas. Uzņēmuma pamatuzdevums šajā saimnieciskajā gadā ir saglabāt iegūto tirgus daļu tirdzniecībā ar minētajiem produktiem. Finanšu gadā, kas ilga no 2016.gada 1.oktobra līdz 2017.gada 30.septembrim, kompānija strādāja ar 14,385 miljonu eiro apgrozījumu un 261 784 eiro peļņu. Kompānija ir reģistrēta 2005.gadā un tās pamatkapitāls ir 142 300 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Aivars Lazdāns.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Produktu testi

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Vai tavs uzņēmums piedāvā preces bērniem, veselībai un skaistumam, mājoklim, atpūtai un darba ikdienai, virtuvei un citus risinājumus, kas var vienkāršot cilvēku ikdienu un uzlabot dzīves kvalitāti? Vai vēlies, lai par tavu piedāvājumu uzzina un runā arvien plašāks cilvēku loks? Izmanto unikālu iespēju, kas noteikti patiks taviem potenciālajiem klientiem – ļauj izmēģināt savas preces un izteikt par tām viedokli Visaigimenei.lv sadaļā Produktu testi

Nedēļas tēma

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Korfu, viena no gleznainākajām Grieķijas salām, ir īsts dārgums ceļotājiem, kas lūkojas pēc dabas skaistuma, vēsturiskām apskates vietām un autentiskas kultūras. Sala piedāvā elpu aizraujošus skatus uz zilo Jonijas jūru, smilšainas pludmales, kalnus, un gleznainus ciematus ar venēciešu arhitektūru. 

Aktuālie piedāvājumi

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

Mums daudziem ir savi hobiji un dažādas aktivitātes, kam veltām brīvo laiku. Bet vai esi kādreiz aizdomājies – kā būtu, ja ar savu hobiju varētu nopelnīt naudu? Par pieciem svarīgākajiem soļiem, kā savu hobiju pārvērst par biznesu, stāsta Luminor bankas finanšu eksperte Jekaterina Ziniča.