visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online39
Aktīvie uzņēmumi98059
Nozares raksti188
Smiltenes un Beverīnas novadiem par 57 000 eiro izstrādās jaunu vizuālo identitāti : Portāls visai ģimenei

Smiltenes un Beverīnas novadiem par 57 000 eiro izstrādās jaunu vizuālo identitāti

Smiltenes un Beverīnas novadiem par 57 000 eiro izstrādās jaunu vizuālo identitāti

Rīga, 2.janv., LETA. Starptautiska projekta gaitā Smiltenes un Beverīnas novadiem par 57 000 eiro tiks izstrādāta jauna vizuālā identitāte un komunikācijas stratēģija, aģentūra LETA uzzināja Smiltenes novada pašvaldībā. Šādi iecerēts veicināt Smiltenes un Beverīnas novadu uzņēmējdarbības un tūrisma attīstību, investīciju piesaisti, kā arī uzlabot to atpazīstamību Latvijas un starptautiskā mērogā. Smiltenes un Beverīnas novadi var lepoties ar tūrisma apskates objektiem, kultūrvēsturisko mantojumu, ainavisko dabu un vietējiem uzņēmumiem, piemēram, vienu no reģionā vadošajiem piena produktu ražotājiem "Smiltenes piens", ceļu un tiltu būves uzņēmumu "8 CBR", mēbeļu ražošanas uzņēmumu "Cosybed", "Brenguļu alus darītavu", bērnu mēbeļu ražotāju "Troll Smiltene" un citiem. Beverīnas novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Marija Melngārša uzsvēra, ka jauna zīmolvedības un mārketinga stratēģija arī palīdzēs uzlabot Beverīnas novada teritorijas attīstību kopumā, jo mērķis ir daudzveidīgi attīstīt lauku teritoriju.. Iepirkumā par abu novadu zīmolvedības un mārketinga komunikācijas stratēģiju un vizuālās identitātes izstrādi uzvarējis SIA "Triple Bounce", liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija. Uzņēmuma vadītājs Eduards Dubovickis aģentūrai LETA skaidroja, ka pašvaldībām ir svarīgi novada unikālās vērtības apzināt, pozicionēt un efektīvi komunicēt atbilstoši mūsdienu tendencēm. "Novadiem jāspēj būt konkurētspējīgiem, palielinot iedzīvotāju lojalitāti, piesaistot viesus un investorus, tāpēc apsveicami, ka pašvaldības izmanto savas iespējas un piesaista līdzfinansējumu, lai strādātu pie sava tēla veidošanas," pauda Dubovickis. "Triple Bounce" reklāmas un mārketinga tirgū strādā 11 gadus. Aģentūra ir izstrādājusi zīmolus gaļas pārstrādātājam "Forever", farmācijas kompānijai AS "Kalceks" un citiem. "Firmas.lv" informācija liecina, ka 2017.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 551 731 eiro, bet peļņa - 14 055 eiro.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Produktu testi

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Vai tavs uzņēmums piedāvā preces bērniem, veselībai un skaistumam, mājoklim, atpūtai un darba ikdienai, virtuvei un citus risinājumus, kas var vienkāršot cilvēku ikdienu un uzlabot dzīves kvalitāti? Vai vēlies, lai par tavu piedāvājumu uzzina un runā arvien plašāks cilvēku loks? Izmanto unikālu iespēju, kas noteikti patiks taviem potenciālajiem klientiem – ļauj izmēģināt savas preces un izteikt par tām viedokli Visaigimenei.lv sadaļā Produktu testi

Nedēļas tēma

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Korfu, viena no gleznainākajām Grieķijas salām, ir īsts dārgums ceļotājiem, kas lūkojas pēc dabas skaistuma, vēsturiskām apskates vietām un autentiskas kultūras. Sala piedāvā elpu aizraujošus skatus uz zilo Jonijas jūru, smilšainas pludmales, kalnus, un gleznainus ciematus ar venēciešu arhitektūru. 

Aktuālie piedāvājumi

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

Mums daudziem ir savi hobiji un dažādas aktivitātes, kam veltām brīvo laiku. Bet vai esi kādreiz aizdomājies – kā būtu, ja ar savu hobiju varētu nopelnīt naudu? Par pieciem svarīgākajiem soļiem, kā savu hobiju pārvērst par biznesu, stāsta Luminor bankas finanšu eksperte Jekaterina Ziniča.