visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online1
Aktīvie uzņēmumi98059
Nozares raksti185
Tirdzniecības centrs "Domina Shopping" pērn par 25% kāpinājis apgrozījumu : Portāls visai ģimenei

Tirdzniecības centrs "Domina Shopping" pērn par 25% kāpinājis apgrozījumu

Tirdzniecības centrs "Domina Shopping" pērn par 25% kāpinājis apgrozījumu

Rīga, 1.apr., LETA. Tirdzniecības centrs "Domina Shopping" pērn par 25% ir kāpinājis apgrozījumu salīdzinājumā ar gadu iepriekš un sasniedzis 87,71 miljona eiro apgrozījumu, aģentūru LETA informēja tirdzniecības centra pārstāvji. Pērn tirdzniecības centrā atvērtas 22 jaunas tirdzniecības vietas un ar uzviju sasniegti visi uzstādītie biznesa mērķi. Pērn "Domina" apmeklētāju plūsma pieauga līdz 6,7 miljoniem cilvēku, kas ir par 13,7% vairāk nekā gadu iepriekš. Pircēju iecienītākie veikalu segmenti pagājušajā gadā "Domina" bija apģērbu un sporta preču veikali. Savukārt lielāko izaugsmi pērn tirdzniecības centrā piedzīvoja pakalpojumu (+70,5%), delikatešu (+53,1%), aptieku un optikas (+43,6%) segmenti. "Šo rezultātu pamatā ir rūpīga mūsu apmeklētāju vēlmju un interešu izzināšana, tās salāgojot ar esošo un jauno nomnieku piedāvājumu un iespējām. Lielu lomu spēlē arī investīcijas centra iekšējās un ārējās vides uzlabošanā, kas atrašanos pie mums padara vēl patīkamāku, un prasmīgi mārketinga risinājumi – sākot ar regulārām kampaņām un īpašajiem piedāvājumiem, beidzot ar pasākumiem visdažādākajām gaumēm," teica "Domina Shopping" direktore Dina Bunce. Pēdējā pusgada laikā tirdzniecības centrā "Domina Shopping" ienākuši 15 jauni veikali un vismaz pieci atvērti pēc jauniem konceptiem pārveidotās telpās, tostarp modes segmentu papildinājuši veikali "Given by Grenardi", "Eclectica", "Pepco", "Vizionette", "Nursace", "Rieker/Mustang", "Esotique", "Sexy Style", "Meyer Menswear" un "Muss", kā arī jau pavisam drīz tiks atvērts rekonstruētais sporta preču veikals "4F". Mājlietu un skaistuma segmentus papildinājuši tādi starptautiskie un vietējie veikali kā "Askona", "podiunpodi.lv", "Delicato", "Sugar Baron", "Drogas", "Barber Shop", "Ñosmoprof Baltic", un jau maijā durvis vērs veikals "cenuklubs.lv". Tirdzniecības centra "Domina Shopping" pārstāvji informēja, ka šogad sāksies arī jaunās "Domina Shopping" Izklaides un atpūtas zonas būvniecība, kurā plānots investēt vairāk nekā septiņus miljonus eiro. Šogad tiks paplašināts veikalu klāsts un teju 600 000 eiro tiks ieguldīti infrastruktūras modernizēšanā, lai tirdzniecības centra vidi un interjeru padarītu mūsdienīgāku. Aģentūra LETA jau ziņoja, ka, saskaņā ar tirdzniecības centra pārstāvju pirms apmēram gada pausto informāciju, 2017.gadā "Domina Shopping" apgrozījums salīdzinājumā ar 2016.gadu pieauga par 33% un sasniedza 70 miljonus eiro. Informācija "Firmas.lv" liecina, ka 2016.gada maijā dibinātā uzņēmuma SIA "EfTEN Domina", kas pārvalda tirdzniecības centru "Domina Shopping", apgrozījums 2018.gadā bija 11,575 miljoni eiro, bet uzņēmuma peļņa bija 5,69 miljoni eiro. Aģentūra LETA jau vēstīja, ka 2016.gada vasarā "Domina Shopping" par 74,5 miljoniem eiro iegādājās nekustamo īpašumu fonds "EfTEN Kinnisvarafond II". Tirdzniecības centrs ir viens no lielākajiem tirdzniecības centriem Latvijā. Tirdzniecības centrā darbojas vairāk nekā 170 veikalu. SIA "EfTEN Domina" dibināta 2016.gada 2.maijā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 5000 eiro. "EfTEN Domina" pieder Igaunijas nekustamo īpašumu fondam "EfTEN Kinnisvarafond II".

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Produktu testi

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Vai tavs uzņēmums piedāvā preces bērniem, veselībai un skaistumam, mājoklim, atpūtai un darba ikdienai, virtuvei un citus risinājumus, kas var vienkāršot cilvēku ikdienu un uzlabot dzīves kvalitāti? Vai vēlies, lai par tavu piedāvājumu uzzina un runā arvien plašāks cilvēku loks? Izmanto unikālu iespēju, kas noteikti patiks taviem potenciālajiem klientiem – ļauj izmēģināt savas preces un izteikt par tām viedokli Visaigimenei.lv sadaļā Produktu testi

Nedēļas tēma

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Korfu, viena no gleznainākajām Grieķijas salām, ir īsts dārgums ceļotājiem, kas lūkojas pēc dabas skaistuma, vēsturiskām apskates vietām un autentiskas kultūras. Sala piedāvā elpu aizraujošus skatus uz zilo Jonijas jūru, smilšainas pludmales, kalnus, un gleznainus ciematus ar venēciešu arhitektūru. 

Aktuālie piedāvājumi

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

Mums daudziem ir savi hobiji un dažādas aktivitātes, kam veltām brīvo laiku. Bet vai esi kādreiz aizdomājies – kā būtu, ja ar savu hobiju varētu nopelnīt naudu? Par pieciem svarīgākajiem soļiem, kā savu hobiju pārvērst par biznesu, stāsta Luminor bankas finanšu eksperte Jekaterina Ziniča.