visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online4
Aktīvie uzņēmumi98059
Nozares raksti185
"Wess Motors Toyota" hibrīdauto pārdošanas apjoms pirmajā pusgadā Latvijā pieaudzis par 43% : Portāls visai ģimenei

"Wess Motors Toyota" hibrīdauto pārdošanas apjoms pirmajā pusgadā Latvijā pieaudzis par 43%

"Wess Motors Toyota" hibrīdauto pārdošanas apjoms pirmajā pusgadā Latvijā pieaudzis par 43%

Rīga, 13.aug., LETA. Šī gada pirmajos sešos mēnešos autotirgotāja "Wess Motors Toyota" hibrīdauto pārdošanas apjoms audzis par 43%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, kamēr kopējie pārdošanas apjomi auguši par 7,5%, aģentūru LETA informēja uzņēmumā. Kopš šī gada sākuma "Wess Motors Toyota" pārdevis 850 jaunu "Toyota" auto, no kuriem 38% jeb 319 bija hibrīdauto. Tas ir par 10% vairāk, nekā 2018.gadā kopumā. Tas ir straujākais pieprasījuma pieaugums pēc hibrīdtehnoloģijām pēdējo gadu laikā, ko veicināja gan jaunu "Toyota" modeļu piedāvājums ar hibrīda tehnoloģiju, gan arī pieaugošā iedzīvotāju interese par apkārtējai videi draudzīgākiem mobilitātes risinājumiem. "Viennozīmīgi visā pasaulē šobrīd aktuāls ir vides jautājums, tāpēc iedzīvotāji priekšroku dod apkārtējai videi draudzīgākiem auto, kas nodrošina tādu pašu braukšanas komfortu un papildus sniedz degvielas ekonomiju. Runājot par hibrīdauto, mēs runājam par tīru enerģiju – tie patērē mazāk degvielas un ievērojami samazina CO2 emisijas. Visi jaunie "Toyota" auto modeļi tiek piedāvāti arī ar hibrīda dzinēju, jāatzīst, ka pieprasījums pēc hibrīdauto ar katru gadu pieaug," norādīja AS "Wess" izpilddirektors Aleksejs Radionovs. "Wess Motors Toyota" pārdošanas rādītāji liecina, ka populārākie "Toyota" automobiļu modeļi šī gada pirmajos sešos mēnešos bija "Toyota RAV4", "Toyota Corolla" un "Toyota Yaris". 2018.gadā "Wess Motors Toyota" pārdeva 1415 jaunas "Toyota" automašīnas, kas bija par 98 auto vairāk nekā 2017.gadā. Teju viena trešā daļa jeb 28% no pārdotajiem auto pērn bija hibrīdauto. "Wess" ir viens no lielākajiem auto nozares uzņēmumiem Latvijā, kas ir dibināts 1991.gadā. "Wess" ir autorizētais japāņu zīmolu "Toyota" ("Wess Motors Toyota"), "Lexus" ("Lexus Riga Airport") un "Honda" ("Wess Select") oficiālais pārstāvis Latvijā, kas četros autocentros nodrošina jaunu un mazlietotu automobiļu tirdzniecību, pilnu autoservisa pakalpojumu klāstu, auto daļu tirdzniecību, kā arī auto iegādes finansējuma risinājumu un apdrošināšanas pārdošanu. AS "Wess" apgrozījums pagājušajā gadā bija 52,354 miljoni eiro, kas ir par 11,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 39,4% un bija 1,051 miljons eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmums "Wess" reģistrēts 1992.gadā, un tā pamatkapitāls ir 213 430 eiro. "Wess" patiesie labuma guvēji ir Aleksandrs Oskins un Ivans Tiščenko.

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Produktu testi

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Vai tavs uzņēmums piedāvā preces bērniem, veselībai un skaistumam, mājoklim, atpūtai un darba ikdienai, virtuvei un citus risinājumus, kas var vienkāršot cilvēku ikdienu un uzlabot dzīves kvalitāti? Vai vēlies, lai par tavu piedāvājumu uzzina un runā arvien plašāks cilvēku loks? Izmanto unikālu iespēju, kas noteikti patiks taviem potenciālajiem klientiem – ļauj izmēģināt savas preces un izteikt par tām viedokli Visaigimenei.lv sadaļā Produktu testi

Nedēļas tēma

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Korfu, viena no gleznainākajām Grieķijas salām, ir īsts dārgums ceļotājiem, kas lūkojas pēc dabas skaistuma, vēsturiskām apskates vietām un autentiskas kultūras. Sala piedāvā elpu aizraujošus skatus uz zilo Jonijas jūru, smilšainas pludmales, kalnus, un gleznainus ciematus ar venēciešu arhitektūru. 

Aktuālie piedāvājumi

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

Mums daudziem ir savi hobiji un dažādas aktivitātes, kam veltām brīvo laiku. Bet vai esi kādreiz aizdomājies – kā būtu, ja ar savu hobiju varētu nopelnīt naudu? Par pieciem svarīgākajiem soļiem, kā savu hobiju pārvērst par biznesu, stāsta Luminor bankas finanšu eksperte Jekaterina Ziniča.