visaigimenei.lv skaitļos

Lietotāji online0
Aktīvie uzņēmumi98059
Nozares raksti185
Kur e-komercijā tiek izmantots MI (mākslīgais intelekts)? : Portāls visai ģimenei

Kur e-komercijā tiek izmantots MI (mākslīgais intelekts)?

Kur e-komercijā tiek izmantots MI (mākslīgais intelekts)?

2023. gads iezīmējas ar apjausmu, ka MI jeb mākslīgais intelekts vairs nav zinātniska fantastika vai šaura profesionāļiem domāta joma, bet dzīves realitāte, kas skar ikvienu. Lielie tiešsaistes interneta portāli, kuru vietnes apmeklē simtiem tūkstošu apmeklētāju, jau sen izmanto MI tehnoloģijas, lai apkalpotu pieaugošo pircēju plūsmu.

Ir daudz MI piemēru arī e-komercijā, tostarp personalizēti produktu ieteikumi, tērzēšanas roboti, virtuālie iepirkšanās palīgi, dinamiska cenu noteikšana, krāpšanas atklāšana un loģistikas optimizācija. MI var arī palīdzēt analizēt klientu atsauksmes, lai uzlabotu produktu dizainu un mārketinga stratēģijas.

Šī gada Forbes Advisor aptaujā konstatēts, ka jau 86% pircēju ASV atbalsta MI izmantošanu tiešsaistes tirdzniecībā. 

Mākslīgā intelekta izmantošana

Runājot par tehnoloģiju integrāciju klientu pieredzē, mākslīgais intelekts (MI) vairs nav abstrakcija, bet gan konkrēta biznesa un klienta mijiedarbības sastāvdaļa. Apskatīsim populārākos MI izmantošanas piemērus, kas pieejami ikvienam interneta veikalam, un ko ņemt vērā, kad tiek veikta interneta veikala izveide.

Personalizēti produktu ieteikumi

Personalizētos produktu ieteikumos tiek izmantoti dati par klientu uzvedību vietnē, iepriekšējā pārlūkošanas un pirkumu vēsture. Ar MI darbināmas funkcijas, piemēram, “Līdzīgas preces” vai “Šobrīd skatās”, “Tikko iegādājās” iesaka papildu produktus, pamatojoties uz izmēru, krāsu, formu, audumu un zīmolu. Šādas funkcijas tiek ieteiktas arī, kad tiek veikta, piemēram, mājaslapas optimizācija. 

Čatboti un virtuālie asistenti

Tērzēšanas roboti un virtuālie palīgi var darboties kā klientu apkalpošanas pārstāvji, atbildot uz klienta jautājumiem un tādējādi atvieglojot iepirkšanos tiešsaistē. 

Ja sākotnēji vietnes apmeklētāji saņēma standartizētus padomus, tad arī ģeneratīvo MI, kas gatavs izprast klientu pieprasījumus, viņi jau saņem atbilstošas un individualizētas atbildes.

Krājumu vadība

MI var palīdzēt pārvaldīt krājumus, analizējot vēsturiskos pārdošanas datus un prognozēt pieprasījumu nākotnē.

Dinamiskā cenu noteikšana

Izmantojot mākslīgā intelekta spējas, var noteikt minimālo atlaidi, kas nepieciešama veiksmīgas pārdošanas veicināšanai, kas varētu būt izaicinoši, ja izmantojat dažādus pārdošanas kanālus dažādās valstīs.

Ar ko sākt?

Ir saprasts jēdziens MI, taču nav skaidrs, kā to lietot? Labākais variants ir vērsties pie sfēras profesionāļiem. Mūsdienās SEO speciālists spēs palīdzēt arī šajos jautājumos, jo, ja agrāk SEO pakalpojumi ietvēra vien mājaslapas pozīciju uzlabošanu un klientu piesaisti, tad tagad moderna digitālā mārketinga aģentūra spēj nodrošināt visu.

Arī interneta veikala izstrāde ir darbietilpīgs process, kas prasa laiku un ievērojamus resursus. Un ir skaidrs – kad tiek veikta interneta veikala izstrāde, cena šim pakalpojumam nebūs maza. Taču profesionāli e-komercijas jomas speciālisti spēj paveikt neiespējamo un radīt funkcionālu un modernu mājaslapu un arī nodrošināt, ka jums ir gatava SEO stratēģija, kā noturēties augstumos!

 

Digitālā mārketinga aģentūra E-komercija.lv nodrošina ne vien moderna interneta veikala izstrādes pakalpojumu uz WooCommerce platformas bāzes, bet ir pieejami arī visaptveroši SEO un mārketinga pakalpojumi, kas ļaus efektīvāk sasniegt izvirzītos mērķus. Ieskatieties www.e-komercija.lv un sazinieties ar SEO speciālistiem!

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Produktu testi

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Visaigimenei.lv Produktu testi – efektīvs veids, kā ieinteresēt potenciālos klientus un stiprināt uzņēmuma reputāciju!

Vai tavs uzņēmums piedāvā preces bērniem, veselībai un skaistumam, mājoklim, atpūtai un darba ikdienai, virtuvei un citus risinājumus, kas var vienkāršot cilvēku ikdienu un uzlabot dzīves kvalitāti? Vai vēlies, lai par tavu piedāvājumu uzzina un runā arvien plašāks cilvēku loks? Izmanto unikālu iespēju, kas noteikti patiks taviem potenciālajiem klientiem – ļauj izmēģināt savas preces un izteikt par tām viedokli Visaigimenei.lv sadaļā Produktu testi

Nedēļas tēma

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Grieķijas sala Korfu no A līdz Z: Kas jāzina, pošoties ceļojumā uz šo salu

Korfu, viena no gleznainākajām Grieķijas salām, ir īsts dārgums ceļotājiem, kas lūkojas pēc dabas skaistuma, vēsturiskām apskates vietām un autentiskas kultūras. Sala piedāvā elpu aizraujošus skatus uz zilo Jonijas jūru, smilšainas pludmales, kalnus, un gleznainus ciematus ar venēciešu arhitektūru. 

Aktuālie piedāvājumi

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

No hobija līdz biznesam – 5 soļi, kas jāveic

Mums daudziem ir savi hobiji un dažādas aktivitātes, kam veltām brīvo laiku. Bet vai esi kādreiz aizdomājies – kā būtu, ja ar savu hobiju varētu nopelnīt naudu? Par pieciem svarīgākajiem soļiem, kā savu hobiju pārvērst par biznesu, stāsta Luminor bankas finanšu eksperte Jekaterina Ziniča.