Dzīvesstils

Kā izvēlēties Valentīndienas dāvanu dažādiem personību tipiem? Iesaka psiholoģe
Kādas dāvanas būtu jādāvina Visu mīlētāju dienā un vai vispār kaut kas ir jādāvina? Iespējams, nav vērts sekot mārketinga speciālistiem un zīmoliem? Cik dārgai jābūt dāvanai mīļotai sievietei un kāds var būt psiholoģiskais zemteksts? Kādēļ daudziem piemīt bailes izvēlēties, dāvināt un pat saņemt dāvanas? Un vissvarīgākais - kāda dāvana patiks dažāda tipa personībām?

„Mīlnieks” vai krāpnieks: kā pasargāt savu sirdi un finanses, iepazīstoties internetā?
Mūsdienās iepazīšanos klātienē iespējams aizstāt ar mīļotā cilvēka meklējumiem dažādās tiešsaistes platformās. Tomēr nereti šādas iepazīšanās iespējas pamanās izmantot arī krāpnieki, manipulējot ar cilvēka emocijām un radot šķietamas romantiskas attiecības, lai rezultātā iegūtu upura naudu vai sensitīvu informāciju.

Krāsu psiholoģija: kā izvairīties no slepenajiem trikiem veikalos un iepirkties atbildīgi?
Vai esi kādreiz aizdomājies, kāpēc atlaižu uzlīmes visbiežāk ir košās krāsās, piemēram, sarkanas, oranžas vai dzeltenas? Krāsu psiholoģija ir viens no mārketinga rīkiem, kas var ietekmēt patērētāju uzvedību un lēmumus, tai skaitā veicināt impulsīvu pirkumu veikšanu. Luminor bankas finanšu eksperte Jekaterina Ziniča iesaka, kā “neiekrist” lielo atlaižu vilinājumā un ko der atcerēties ikvienam, dodoties iepirkties.

Pazeminoties temperatūrai, mainās uzlādes ātrums: padomi elektroauto lietotājiem
Aukstākā laikā elektroauto vadītāji bieži pamana, ka uzlādes ātrums ir samazinājies. Biežākais iemesls šai negaidītajai pārmaiņai nav uzlādes stacijas darbības traucējumi, bet gan nepietiekami uzsildīts elektroauto akumulators. Ignitis ON eksperti ir apkopojuši vairākus padomus auto uzlādei aukstākā laikā.

Slow fashion jeb lēnā mode – ko tas nozīmē un kā to ieviest savā ikdienā?
Modes tendences mainās zibenīgi, veikalos teju nemitīgi ir vilinošas atlaides, bet interneta vietnes piedāvā tūkstošiem preču par neticami zemām cenām. Ātrā mode jeb fast fashion nosaka mūsu iepirkšanās paradumus, mudinot pieņemt impulsīvus lēmumus un iegādāties arvien jaunus apģērbus un aksesuārus, bet kvalitāte un ilgtspēja nereti tiek atstāta novārtā. Šāda patēriņa kultūra rada virkni ekoloģisku un sociālu problēmu, kā rezultātā arvien populārāka kļūst alternatīva – lēnās modes jeb slow fashion kustība.

Auto iegāde: pirkt jaunu vai lietotu spēkratu?
Iegādājoties auto, nepieciešams rūpīgi plānot budžetu, aprēķinot, gan cik izmaksās auto iegāde, gan to, kādas vēlāk būs iespējas to pārdot. Kāpēc lietota auto iegāde nereti var būt racionālāka par jauna auto iegādi? Kā salīdzināt, kas konkrētajā brīdī izdevīgāk?

Mest ārā vai labot? Attieksme pret lietām parāda attieksmi arī pret cilvēkiem
Ja agrāk saplīsušu lietu labošana bija gan ekonomisku iemeslu, gan vispārpieņemtu vērtību noteikta norma, tad mūsdienās, it īpaši attīstītajās valstīs, izplatītāka ir ātra nomaiņa. Kāpēc izmest un aizvietot ir kļuvis svarīgāk nekā salabot, un vai tas kaut ko liecina ne tikai par mūsu patēriņa paradumiem, bet arī par attiecību veidošanu?

Kas būs modē 2025. gada pavasarī: 5 tendences
Lai gan skapī joprojām dominē adījumi, tumši toņi un siltas šalles, laiks aiz loga liecina, ka ir īstais brīdis sākt domāt par jaunās sezonas garderobi. Pasaules modes nami jau steidz iepazīstināt ar 2025. gada pavasara / vasaras kolekcijām, un leģendārais modes žurnāls Vogue nosaucis piecas tendences, kas tev lieti noderēs jaunajā sezonā.

Kādas izmaiņas auto pircēji var sagaidīt 2025. gadā?
Automašīnu tirgus ir visai jūtīgs pret globālās ekonomikas sarežģījumiem, mainīgo politikas vidi, kā arī aizvien stingrākām emisiju regulām. Ir gadi, kad ir novērojama augsta pircēju aktivitāte. Taču ir arī brīži, kad pircēji ievērojami maina savus paradumus. Par laimi, zināmas tendences ļauj jau šobrīd ieskatīties nākotnē. Kādas izmaiņas 2025. gadā sagaida auto tirgu?

Kā padarīt 2025. gadu finansiāli drošāku sev un savai ģimenei?
Jaunais gads vienmēr nāk ar cerību, jauniem mērķiem un apņemšanos uzlabot savu ikdienu. Kamēr tiek izvirzīti jauni mērķi personīgajā attīstībā, apdrošināšanas kompānija iesaka neaizmirst arī par finanšu plānošanu. Tas ļaus veiksmīgāk sasniegt vēlamos finanšu mērķus un mazināt neparedzētu situāciju ietekmi uz savu dzīvi, kā arī radīt pamatu stabilitātes sajūtai un veiksmīgam gadam.